Krmení


Granule a pamlsky


Když jsem poprvé měla morčata, tak jsem o nich moc nevěděla, byla jsem malá. 
Takže jsem tenkrát kupovala směsky. Teď se všude  píše, že by se směskami krmit nemělo a proč by se směskami krmit nemělo.
Hezká tabulka, které granulky ano a proč směsky ne, je zde:
Jídelníček


Co já nejčastěji kupuji

Granule
1. Versele-Laga - Cavia Complete
2. Brit - Brit Animals Guinea Pig Complete
3. Harrison Pet Products - Genesis guinea pig
4. Versele-Laga - Nature Cavia
5. Versele-Laga - Crispy Pellets Guinea pigs 

Pamlsky
1. Darwin's Pet (Nutrin) - Snack Immunity
2. Darwin's Pet (Nutrin) - Vital Snack Herbality 


Napáječky



Vím, že by se voda měla měnit denně, pro některé z mých morčat není problém vypít celou 500ml napáječku za den, takže jim vodu měním denně. Někteří ovšem ne, ale nemyslete si, že jim tam vodu nechám měsíc, nebo celý týden, hlavně v těch vedrech... 
Do vody jinak přimíchávám vitamín C pro podporu imunity.
Co se týká napáječky, při výměně vody, napáječku vypláchnu a podle nutnosti pořádně umyji.
POKUD NAPÁJEČKU MÁTE NA MÍSTĚ, KDE NA NI SVÍTÍ CELÝ DEN SLUNCE, MŮŽOU SE V NAPÁJEČCE OBJEVIT ŘASY.
NUTNOST TO HLÍDAT!

Zelenina, ovoce


Zeleninu/ovoce podávám vždy ráno, je to taková jejich snídaně.
Každému morčátku chutná něco více, něco zas méně. Časem vypozorujete, co vašemu morčátku chutná. 
Já to osobně vím a většinou při rozdělování zeleniny, tam dám morčátkům více dané oblíbené zeleni či ovoce.

Snídaně nejčastěji obsahuje:
- Mrkev
- Celer 
- Řepíkatý celer
- Petržel
- Fenykl
- Krmnou řepu
- Červenou řepu
- Papriku
- Rajče

Výjimečně:
- Hrozny
- Salát
- Ředkev
- Okurku
- Jablko
- Brokolice

Komentáře